شناسه : 33943
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

راهبرد دشمن در انتخابات گذشته کاهش مشارکت و ایجاد ناامنی بود

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن در انتخابات گذشته دو راهبرد را در نظر داشت که شامل کاهش مشارکت و ناامن سازی استان بود اما موفق نشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان اظهار داشت: دشمنان در سالی که گذشت برنامه های گسترده ای را برای استان ما برنامه ریزی کرده بودند و تلاش کردند تا از این نقطه کشور نظام اسلامی را به چالش بکشند.

شفائی تاکید کرد: به حمدالله نقشه های دشمن به گونه ای رقم خورد که نتیجه آن موجب خشنودی خداوند متعال و رضایت مقام معظم رهبری قرار گرفت

وی افزود: دشمنان تلاش کردند تا با بهانه های مختلف و از طریق قدرت رسانه ای و هزینه های هنگفت مردم ما را ناامید کنند تا بتوانند در مباحث مختلف از آن سواستفاده کنند.

شفائی تصریح کرد: ما مسمم هستیم تا بتوانیم مشکلات و کاستی ها را از خود بکاهیم تا بتوانیم خدماتی بهتر را به نظام اسلامی و مردم عزیزمان ارائه دهیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: زمانی که جبهه استکبار تمام امکانات و ظرفیت های رسانه ای خود را به کار بسته بودند تا مردم را نسبت به صندوق رای ناامید کرده و مشارکت را کاهش دهند برخی افراد در داخل کشور آب به آسیاب دشمن می ریختند که این واقعا جای ناراحتی دارد.

شفائی در ادامه گفت: در زمینه جهاد تبیین تلاش های متولیان امر مجاهدانه و ارزشمند بود. هر یک رای که به صندوق انداخته شد به اندازه موشکی که امروز مردم یمن به سمت دشمن روانه می کنند ارزشمند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در انتخابات گذشته دو راهبرد را در نظر داشت که شامل کاهش مشارکت و ناامن سازی استان بود که به حمدالله ما با کمترین چالش انتخابات را پشت سر گذاشتیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.