شناسه : 33808
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

خدمات رسانی پلیس به مردم سیل زده ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور میدانی در مناطق سیل زده جنوب استان با بیان اینکه پلیس با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد و از اموال، جان و ناموس مردم محافظت می‌کند، گفت: خدمات رسانی پلیس به مردم شریف استان در مناطق سیل زده ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان، سردار "دوستعلی جلیلیان" افزود: پلیس به منظور ایجاد امنیت مردم مناطق سیل زده تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار هم استانی های آسیب دیده حضور شبانه روزی دارد. 

وی تامین امنیت و آرامش مردم را اولویت اصلی پلیس برشمرد و افزود: پلیس با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد و از اموال، جان و ناموس مردم محافظت می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: گشت‌های پلیس در مناطق سیل زده حضور دارند و در طول شبانه روز، امنیت سیل زدگان را برقرار می‌کنند و همچنان در کنار آنان خواهد بود؛همچنین طی این مدت هیچ گزارش امنیتی اعلام نشده است."

سردار جلیلیان" در ادامه بر تشدید خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده تاکید و تصریح کرد: پلیس افتخار می‌کند، خادم مردم بوده و همانگونه که تا امروز امنیت را در شرایط مختلف برقرار نموده است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.