شناسه : 31260
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

رشادت پاسداران در برابر همه تهدیدها مسیر44 ساله انقلاب اسلامی را هموار کرده است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، اعلام کردند: پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعاً نشان از رشادت ها و از خود گذشتگی های پاسداران وطن است.

آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار با صدور پیامی مشترک، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است: سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت ابوالفضل (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان "روز پاسدار" و "روز جانباز" یاد نمود.

بی‌شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمام عرصه‌ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی‌ناپذیر اسلام است که از هستی خود برای حفظ میهن گذشتند.

پیمودن مسیر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه تهدیدها قطعاً نشان از رشادت ها و از خود گذشتگی های پاسداران وطن است و همین رشادت ها و پاکبازی ها موجب شده تا امروز با غرور و افتخار با وجود همه سختی ها قد برافرازیم.

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار،جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان می داند که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا کردند.

 مردم شریف و نجیب سیستان‌و‌بلوچستان نیز که به واسطه مجاهدت‌های پاسداران و دیگر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی از نعمت امنیت برخوردار هستند، این تلاش‌ها را ارج نهاده و آرامش خود را مرهون این تلاش‌ها می‌دانند.

اینجانبان ضمن تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه جان بر کفان عرصه جهاد و خدمت در استان سیستان و بلوچستان و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، دوام افتخارات شما عزیزان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت داریم و یاد و خاطره شهدای مظلوم سپاه پاسداران بالاخص شهدای وقایع اخیر و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می‌داریم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.