شناسه : 31236
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به دشمنان و یاوه‌گویان دادند

فرمانده تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی با بیان اینکه مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به دشمنان و یاوه‌گویان دادند، گفت: مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان داده‌اند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، یادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی عصر امروز در مسجد ابوذر غفاری زاهدان با حضور مسؤولان و خانواده شهدا برگزار شد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان داده‌اند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

سردار حسین الماسی راهپیمایی عظیم 22 بهمن را در کشور نماد عزت ملت ایران دانست و گفت: مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به دشمنان و یاوه‌گویان دادند.

وی بیان کرد: 44 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و ایران اسلامی معادلات منطقه را بر هم زده و این اقتدار دشمنان را عصبانی کرده ست.

وی گفت: امروز سالگرد شهدای امنیت است، یاد و خاطره این شهدا را گرامی می داریم تا بگوییم رهرو راهشان در مسیر پاسداری از نظام و انقلابشان هستیم و اجازه نمیدهیم خون‌های ریخته شده در این مسیر پایمال شود.

این مسؤول گفت: خون شهدا بر گردن ما حق الناس است که باید با ادامه دادن راهشان به آن ادای تکلیف کنیم، خانواده‌شان را تکریم کرده و در راه پاسداری از نظمان و انقلابمان ثابت قدم بمانیم.

تجلیل از خانواده معظم شهدا، مداحی و مدیحه سرایی برای اهل بیت (ع) از جمله برنامه‌های جنبی این یادواره بود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.