شناسه : 31156
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که غرب و شرق علیه آن هستند/اصل و اساس جامعه ایرانی زن است

سردار فقیری گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بنیان و اساس خانواده را هدف قرار داده و با وجود شبکه های ماهواره ای، اینترنتی همه توان خود حیثیت، شخصیت اص را در میدان گذاشته اند تا حیثیت و شخصیت زن مسلمان را از بین ببرند.

سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست جهاد تبیین و روشنگری در جمع حقوق یاران حوزه های زاهدان، خاش، تفتان و میرجاوه که در مهمانسرای سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله دهه فجر گفت: در شرایطی انقلاب اسلامی به وجود آمدکه جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود.

وی با اشاره به این مطلب که ایران را مزایایی است که از گذشته تا کنون با او همراه است و از نظرجغرافیدانان چون در منطقه اوراسیا واقع شده است ،موقعیت بری و خشکی دارد، افزود: ایران مرکز خشکی جهان است و به لحاظ موقعیت بحری به دلیل سواحل و بنادر زیاد و موقعیت گذر گاهی دارد .

سردار فقیری با تاکید بر این نکته که ایران قبل از انقلاب در اختیار غرب و بعنوان ژاندارم آمریکا و سلاطین آمریکایی بود و به یک باره در مقابل همه سوءاستفاده های دولتهای غربی از منابع و امکانات ایران مردی ظهور می کند که تمام محاسبات دولت استکبار را برهم می زند، بیان کرد: در این زمان امام انقلابی را انجام داد که به هیچ عنوان این انقلاب را نمی شناختند و چون نه زیر بار غرب بود و نه شرق، دشمنان از این انقلاب هراس داشتند.

وی بابیان اینکه انقلاب ایران تنها انقلابی است که غرب و شرق علیه آن هستند افزود: انواع و اقسام توطئه ها و کودتا علیه ایران انجام  شده است که مهمترین آن کودتای نقاب است،از آنجایی که خدا خواست این نظام اولین انقلاب باشد .

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان با اشاره به توطئه های دشمنان و معاندین از ابتدای انقلاب تاکنون اذعان داشت: درگیریهای قومی و طایفه ای، جنگ تحمیلی تا امروز کلا نقشه هاو برنامه های دشمن از فتنه های سال ۸۸ به بعد هر اتفاقی اگر برای هر حکومت و نظامی رخ میداد یک روزه از بین می رفت. 

وی در ادامه به انقلاب های مخملی، نظامی و غیر نظامی، نفوذ و در نهایت به اغتشاشات اخیر در چهره ای متفاوت از طرح و نقشه دشمن یاد کرد و افزود: برخی در صدد این هستند که بگویند اغتشاشات منشاء کامل خارجی  دارد برخی معتقدند کامل داخلی است، این هر دو نظریه غلط است اتفاقی که افتاده این است حداکثر تلاقی مشکلات داخلی و مسائل اجتماعی و نقشه دشمنان و این اتفاقات می افتد برای اینکه یک فتنه و اغتشاش به وجود بیاید و چند مرحله باید طی شود .

سردار فقیری با اشاره به علل زمینه ای که عامیانه آن زخم ها است؛ مثل تبعیض، فقر، بیکاری،کم کاری سوء مدیریت که طبیعتا در هر کشوری این سوء مدیریت ها وجود دارد و نیز عامل  پیشران‌ها، که به اغتشاشات سرعت دهدمثل آستانه تحمل یا کاهش سطح روا داری و همچنین، ایجادبهانه، مثل بهانه قرار دادن فوت مهسا امینی، اگر این بهانه نبود هم حتما بهانه ای دیگر طراحی می کردند ولی مهسا امینی برای آنها با توجه به هجمه های شش ماهه حجاب که داشتند نمونه ی خوبی بود.

این مسئول با اشاره به این نکته که حجاب دختری جوان، کرد و اهل تسنن، تبلیغات رسانه ای و جهانی و کشوری و در نهایت اغتشاش با مسائل را با نقشه سازمان دهی منطقی که استکبار علیه ما دارد تلاقی پیدا کرد، این چند مورد از مراحل مهم ایجاد اغتشاش بود که دشمن بر روی آن برنامه ریزی کرده بود که به لظف خدا با بیداری و هوشیاری مردم  دشمن به نتیجه نرسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با طرح این سوال که چرا در این مقطع اغتشاش بوجود آمد؟ گفت: نقشه استکبار با توجه به انواع دسیسه ها به نتیجه نرسیده بود .

وی ادامه داد: در این زمان دنبال نقشه سازی و راهبرد دشمن درباره انقلاب اسلامی سه راهبرد اصلی را داشت، نابودی اصل حکومت جمهوری اسلامی، اگر نمی تواند آن را نابود کند آن را کنترل و محدود کند واگر دوراه اول جواب نداد، کارکرد مسئولین را تغییر دهد اسم جمهوری اسلامی باشد ولی آنچه استکبار و آمریکا می خواهد انجام دهد.

سردار فقیری ، با اشاره به نشانه گذاری دشمن روی سرمایه های ایمانی و اعتقاد مردم ،تصریح کرد: دشمن در 43 اقدامات بسیاری را انجام دادند، هزینه های هنگفتی کردند اما نتوانستند موفق شوند، امروز با هدف قرار دادن پشتوانه ایمانی و مردمی، نظام خانواده اینها را می خواهند از بین ببرند.

وی با تاکید بر این مطلب که محور اصلی زنان و دختران هستند، اصل اساس تمام خانواده بانوان هستند، اصل و اساس جامعه ایرانی زن است، از دامن زن مرد به معراج می رود، مادر مومن فرزند مومن پرورش می دهد، زن مومنه باعث میشود که هرچند هم مرد به خطا رود جلوگیری کند، اظهار داشت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بنیان و اساس خانواده را هدف قرار داده و با وجود شبکه های ماهواره ای، اینترنتی همه توان خود حیثیت، شخصیت اص را در میدان گذاشته اند تا حیثیت و شخصیت زن مسلمان را از بین ببرند.

این مسئول ضمن اشاره به وضعیت ایران قبل از انقلاب و بعد از آن گفت: اینها سرمایه معنوی و ایمانی ما را هدف قرار دادند به حجاب و افراد محجبه توهین می کنند و به شدت برخورد می کند، چرا که اسلامی بودن و مومن بودن عفاف و حجاب هزینه دارد سعی در ایجاد هراس دارند تا حجاب و عفاف را نابود کنند.

سردار فقیری، بن بست مذاکرات برجامی، نقشه برای هجوم مرزی در منطقه ایران و ارمنستان، هدف قرار دادن ظرفیت ترانزیتی ایران در ترانزیت شمال و غرب و راه آهن را نیز از عوامل طراحی شده استکبار عنوان کرد و اذعان داشت: در این رابطه سلبریتی ها هم تاثیر گذار بودند به هر دلیلی طرفدار دارند اکثر اینها هیچ علم سیاسی و مذهبی ندارند .

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان بابیان اینکه متاسفانه نتوانستیم در 44سال از انقلاب 43 کارگردان و هنرپیشه و تهیه کننده، انقلابی تربیت کنیم، خاطر نشان کرد: 85 درصد ازکسانی که در اغتشاشات حضور داشتند بین سنین 14تا 25 سال هستند و همه اینها شاخصه هایی چون تک فرزندی، فرزندان طلاق و فرزندانی که والدین آنها به دلیل اشتغال نظارتی بر اعمال فرزندان خود نداشتند را دارند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.