شناسه : 28915
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بیین کنیم، در غیر اینصورت دشمن با تحریف هرآنچه میخواهد به جوانان ما القا می‌کند.

حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرتی خانواده‌های زیر مجموعه وزارت دفاع در زاهدان اظهار کرد: ماهیت نظام سلطه زورگویی است و ما نباید در مقابل این زورگویی سکوت کنیم بلکه باید به طور جدی مقابله کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به اقتدار نظامی رسیده اما دیگر دشمن تهدید نظامی نمیکند چون میداند بازنده میدان نظامی است، از طریق جنگ نرم و رسانه ای در داخل خانه های ما نفوذ می کند.

این مسؤول ادامه داد: وحدت ملت ایران سبب یاس و ناامیدی دشمنان می شود، هر کجا متفرق شدیم شکست خوردیم.

وی با تاکید بر حفظ بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه، گفت: دشمن همیشه دشمن است نباید فریب لبخند او را بخوریم، طرح ها و نقشه های دشمن هر لحظه  در حال تغییر است.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه در کنار اقتدار نظامی باید اقتدار درونی داشته باشیم که این مهم با وحدت و یکپاچگی محقق می شود، افزود: باید ایمان خود را محکم کنیم ایمان به حرف نیست در عمل باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: باید به نسل جدید بگوییم ما بودیم که انقلاب کردیم، نظام شاهنشاهی را ساقط کردیم، حاکمیت اسلامی را مستقر کردیم و ایران اسلامی را ساختیم، باید همه این موارد را تبیین کنیم تا دشمن نتواند تحریف کند.

این مسوؤل با اشاره به اینکه دشمن میخواهد در زمینه های اقتصادی به کشور ما لطمه وارد کند، ادامه داد: نیروهای زیرمجموعه وزارت دفاع در این جنگ اقتصادی در حال خدمات رسانی به مردم هستند و هنگامی که فروشگاه های ما در حال خدمات رسانی به مردم هستند امنیت و آرامش روانی جامعه تامین است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.