شناسه : 31259
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

سپاه پاسداران نیروی اهریمنی استکبار را زمین‌گیر کرد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات مستشاری خود و با همت سرداران و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی توانستند نیروی اهریمنی استکبار را زمین‌گیر کنند.

حجت الاسلام سید خلیل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن دعوت به رعایت تقوا، با تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از هدیه‌های الهی به این کشور، نظام و مردم هست و به حق همواره خاری بر چشم دشمنان این آب و خاک بوده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش و بسیج مردمی هشت سال دفاع مقدس را آنچنان جانانه طی کرد و بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه جهاد سازندگی خوش درخشید.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: خلیج فارس که روزی جولانگاه ناوهای آمریکایی و انگلیسی بود به برکت نیروی دریایی سپاه پاسداران این کشورها دیگر نمی‌توانند در آن عرض اندام کنند.

وی اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات مستشاری خود و با همت سرداران و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی توانستند نیروی اهریمنی استکبار را زمین‌گیر کنند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: سپاه پاسداران در سالهای پس از انقلاب اسلامی تا به امروز حقیقتا خوش درخشیده و همواره خاری بر چشم دشمنان این کشور، نظام و مردم بوده است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.