شناسه : 31199
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

روایتی متفاوت از حضور مردم زاهدان در راهپیمایی 22 بهمن/ فارس و بلوچ باز یکصدا شدند

مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن زاهدان یکصدا باهم خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زده و برای پشتیبانی از نظام و انقلاب خود تاکید کردند.

 راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان، پایتخت وحدت ایران آغاز شد.

امروز مرد و زن، پیر و جوان، کسبه و بازاری، دانشجو و کارمند دانش آموز و طلبه، علما و مسؤولان آمده‌اند تا به استکبار جهانی بگویند به 44 سال انقلاب اسلامی خود افتخار می کنند و همواره پشتیبان نظام هستند.

 

 

عده ای با فرزندان خود آمده بودند

 

برخی حتی با ویلچر از حماسه 22 بهمن جا نماندند

 

برخی عکس شهدای خود را بر دست گرفته و با افتخار آمده اند که پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند، اجازه نمیدهند خون شهدایشان پایمال شود.

عده‌ای پرچ پرافتخارمان را بر دست گرفته‌اند

مسؤولان هم با عزم راسخ همچنان برای پاسداری از انقلاب اسلامی حاضرند

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگاران می‌گوید: انقلاب اسلامی ایران اراده الهی است و شکرگزاری این نعمت الهی که خداوند بر ملت ایران منت نهاده سبب شده تا همیشه ملت ایران در میدان حضور پر رنگ داشته باشند. 

دشمن تصور می‌کرد که با انجام این اقدامات سبب می شود مردم در میادین مختلف نظام حضور پیدا نکنند اما آنچه که مشخص است ملت بزرگ و عزیز  ایران همواره در میدان های مختلف و دفاع از انقلاب حضور پرشوری دارند.

اینجا در زاهدان اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن آمدند تا بگویند حافظ نظام و انقلاب خود هستند و به دشمنان اجازه نخواهند داد با دسیسه‌های مختلف به اهداف شومشان برسند.

شعارهای  «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» شعار غالب مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان بود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.