شناسه : 31174
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان به مناسبت22 بهمن

سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان به مناسبت22 بهمن ضمن صدور بیانیه از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز حماسی دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است:

یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز تجلی ولایت پذیری، خود باوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت ایران و رهایی از ظالمان و نظام سلطه است.

انقلاب اسلامی ایران یک حقیقت برخاسته از سنت امداد الهی است که با اراده قهر آمیز ملت ایران در مقابل ظلم و فساد رژیم شاهنشاهی به ثمر نشست و اینک با گذشت بیش از 4 دهه از این رخداد خجسته و معجزه گون، از توطئه ها و بحران های گوناگون عبور کرده و با دست یابی به دستاوردهای بزرگ و تجربه‌های ارزنده،  در ایجاد تمدن نوین اسلامی گامی موثر برداشته است.

نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و ان شاءالله تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.

این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ستمگر را فراهم کرده است، اکنون در مسیر عزت و اقتدار با سرعت وصف‌ناشدنی به سمت تحقق اهداف و آرمان‌های حیات‌بخش اسلام و انقلاب به‌پیش می‌رود و همواره شعله‌های امیدواری را در دل ستم دیدگان جهان روشن نگه خواهد داشت.

اکنون که در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم ، لازم است مسئولان با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای عظیم 43 سال گذشته و با تلاش و کارآمدی و تدابیر درست و سعی شبانه روزی ، برای تحقق بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنند و حضور هوشیارانه و آمادگی در صحنه حماسه را از یاد نبرند که نصرت الهی نزدیک است.

سازمان بسیج حقوقدانان سیسان و بلوچستان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم مردم و رسانه‌های استان دعوت می‌نماید تا همچون گذشته با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انعکاس این جشن ملی بار دیگر پیام خود را به نظام استکبار جهانی عرضه دارند که انقلاب اسلامی ایران چون کوه استوار و با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و پشتوانه مردمی، بسمت آرمان‌های اصیل انقلاب و تحقق تمدن اسلامی پیش می‌رود

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.