شناسه : 31172
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

گرامیداشت 22 بهمن در دادگستری سیستان و بلوچستان

مراسم گرامیداشت 22 بهمن با حضور استاندار و جمعی از مسئولان قضایی و اعضای سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان در سالن شهید بهشتی دادگستری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز در نشست با مدیران و کارکنان دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی همواره یادآور رشادت و شهامت مردمان این مرزوبوم است.

وی افزود: امروز اگر ما در این جایگاه قرار داریم و دور میزها نشسته‌ایم، این موقعیت ها را مرهون خون شهدای والامقام هستیم همان  افرادی که از جان خود به خاطر این انقلاب گذشتند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی دوران سختی را پشت سر گذاشت و اراده الهی بر این قرار گرفت که انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی (ره) به پیروزی برسد و این رسالت بر دوش ملت ایران نهاده شد.

وی خاطرنشان کرد: باید در میدان تلاش کنیم و آن‌چه فرمان الهی است انجام دهیم که اگر این‌گونه عمل کنیم قطعاً خداوند به ما یاری خواهد رساند و آینده از آن اسلام است.

کرمی بیان کرد: امام(ره) با اتکا به خداوند متعال پیش می‌رفت که نتیجه آن پیروزی در همه میدان‌ها بود.

 وی تصریح کرد: بعد از انقلاب شاهد دسیسه‌های مختلفی ازسوی دشمن بودیم اما به یاری خداوند همه این نقشه ها نقش بر آب شد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: شاهد بودیم دشمن ما را محاصره اقتصادی کرد و همه توان خود را به میدان آورد، اما وعده الهی تحقق پیدا کرد و مکر دشمن به خودش بازگشت‌.

وی افزود: خدا را شاکریم؛ که امروز انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در حال پیشروی است و شاهد نفوذ آن در تمام کشورها هستیم.

کرمی ادامه داد: ما با نگاه توحیدی کار را به پیش خواهیم برد و به عنایات الهی یقین داریم و اطمینان داریم که خداوند به ما کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: اگر نگاه توحیدی در جامعه‌ای حاکم باشد افراد عالم را محضر خدا می‌بینند و با همه وجود برای پیشبرد اهداف و تعالی جامعه تلاش خواهند کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: القاء محرومیت برای استان بسیار مضر است چرا که این خطه ظرفیت‌ها و امکانات فراوانی دارد اما باید با تلاش این ظرفیت ها را بالفعل کرد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.