شناسه : 31061
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان با موضوع برنامه ریزی دهه مبارک فجر و چگونگی اجرای آموزش حقوقیاران حوزه های مقاومت در مرکز استان و نواحی جنوبی استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان، در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جلسه کاری و نشست تعاملی با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر با حضور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سبستان و بلوچستان و نیز اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان برگزار شد.

در این نشست، رضایی مسئول سازمان، ضمن تبریک حلول ماه رجب، انقلاب شکوهمند ملت ایران، را که بزرگ‌ترین انقلاب فرهنگی و انسانی بر پایه باورهای دینی در جهان معاصر است را مظهر شکوه و احیای مردم سالاری دینی دانست.

در ادامه، وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مردم داری و مردم یاری دینی، ضمن بیان ظرفیت های موجود در بسیج حقوقدانان استان از آمادگی بسیجیان جهت خدمت به مردم ولایت مدار استان خبر داد. وی همچنین با تاکید بر این مسئله که در دهه فجر امسال بیشترین خدمت رسانی و مشاوره حقوقی به شکرانه انقلاب به مردم، توسط بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان انجام می شود به تشریح برنامه های این دهه با محوریت و تاکید بر جهاد تبیین پرداخت.

در ادامه جلسه در خصوص دوره آموزش حقوقیاران حوزه های مقاومت به بحث و تبادل نظر شد و مقررگردید نظر به‌ اهميت موضوع آموزش وجهت به روزرسانی علمي وحقوقی حقوق یاران و به مناسبت گرامیداشت ايام آلله بهمن‌ ماه،نسبت‌ به‌ برگزاري کارگاه‌های افزايش توان علمی وتخصصی حقوق یاران بصورت تجميع در زاهدان ويکی از شهرهای جنوب آستان اقدام گردد.

همچنین مقررگردید درموضوعات کيفري براساس‌ جغرافياي جرم ونوع جرائم ارتکابی درهرمنطقه مباحث مربوطه تدریس گردد

درموضوعات حقوقی وبراساس ميزان درخواست ها وپرسش هاي مردمي از حقوقیاران نسبت‌ به‌ برگزاری کارگاه‌های تخصصی اقدام گردد

درهفته جاری نسبت‌ به‌ برگزاري جلسه‌ مشترکی فی مابين سازمان‌ بسيج حقوقدانان (انجمن‌ اساتيد) و مرکز وکلای قوه‌ قضائیه استان جهت هم افزایی وتعیین اساتيد تخصصی کارگاه‌های مذکور اقدام گردد همچنین نسبت‌ به برگزاری ایستگاه‌های مشاوره‌ حقوقی رايگان درایام آلله بهمن‌ در نمازجمعه؛ مساجد مرجع شهرزاهدان وزندانها اقدام  شود.

عکس ها
بسیج

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.