شناسه : 30225
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

دشمنان دلشان به حال مردمان شیعه و سنی نمی‌سوزد

وزیر کشور گفت: سوال اینجاست که اغتشاشگران چرا اموال و مغازه‌های مردم را آتش زدند و چرا به آمبولانس ها حمله می کنند، قطعا دشمنان دلشان به حال مردمان شیعه و سنی نمی‌سوزد.

احمد وحیدی امشب در دیدار با مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: دشمنان این روزها در حالی که خودشان در موضع ضعف هستند به دنبال ایجاد مشکل برای مردم ایران است زیرا باید در برابر مطالبات به حق ملت ایران کوتاه بیاید و خواسته جمهوری اسلامی را بپذیرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود میبرد.

وحیدی بیان کرد: برای استانداری سیستان و بلوچستان یک فرد اقتصادی انتخاب شده تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر شهر زاهدان خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که اغتشاشگران چرا اموال و مغازه های مردم را آتش زدند و چرا به آمبولانس ها حمله می کنند.

وزیر کشور اظهار داشت: اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست چرا دوربین ها را زده اند، دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیز فروگذار نمی کند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه مسئولیت ما ایجاد و حفظ آرامش مردم است، افزود: دشمنان دلشان به حال بلوچ، سیستانی شیعه و سنی نسوخته است.

وحیدی با تاکید بر نقش آفرینی سازنده علما، بزرگان، سران طوایف و ریش سفیدان تصریح کرد: در این شرایط بزرگان و  نخبگان جامعه باید مثل همیشه روشنگری کنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.