شناسه : 29403
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

خانواده‌ها برای ازدواج جوانان سخت‌گیری نکنند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: خانواده‌ها برای ازدواج جوانان سخت‌گیری نکنند، سخت گیری‌های بیجا ازدواج جوانان را به تاخیر می‌اندازد و سن ازدواج بالا و بالاتر می‌رود که این امر زیبنده یک جامعه اسلامی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد راهداری در خطبه های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و گرمی هوا، صرفه جویی در مصرف آب ضروری و باید از اسراف بپرهیزیم تا با کمبود آب مواجه نشویم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به آغاز سفر حج  اظهار اشت: اینکه برخی می گویند بهتر است هزینه حج را برای کمک به مستمندان هزینه کرد درست نیست و حج واجب برای هر مسلمان واجب بوده و باید انجام شود این امر درباره حج عمره موردی ندارد و می شود برای کمک به مستمندان هزینه شود.

امام جمعه موقت زاهدان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: خانواده ها با الگو قراردادن شرایط ازدواج این دو بزرگوار برای ازدواج جوانان سخت‌گیری نکنند.

وی ادامه داد: سخت گیری های بیجا ازدواج جوانان را به تاخیر می اندازد و سن ازدواج بالا و بالاتر می‌رود که این امر زیبنده یک جامعه اسلامی نیست.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.