شناسه : 29402
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

17 پرونده قصاص با کمک صلح یاران سیستان و بلوچستانی به سازش ختم شد

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد پرونده های قصاص اختلاف طایفه ای که در استان به سازش ختم شده به ۱۷ پرونده رسید و در واقع ۱۷ نفر از مجازات قصاص رهایی یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا بندانی اظهار کرد: پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قصاص در ایرانشهر پس از طی مراحل قانونی به شورای حل اختلاف این شهرستان جهت صلح و سازش ارجاع شد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با طرفین پرونده و تلاش صلح یاران و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر طرفین رضایت خود برا مبنی بر صلح و سازش اعلام کردند.

بندانی ادامه داد: جلسه صلح و سازش ۲ طایفه در هفته قوه قضاییه برگزار و در نهایت با تدبیر قاضی شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر و همت و تلاش صلح یاران شهرستان، یک پرونده اختلاف خانوادگی منجر به قتل در ایرانشهر به سازش ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش قاضی شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر و صلح یاران منطقه گفت: با سازش این پرونده، تعداد پرونده های قصاص اختلاف طایفه ای که در استان به سازش ختم شده به ۱۷ پرونده رسید و در واقع ۱۷ نفر از مجازات قصاص رهایی یافتند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.