شناسه : 29247
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

سلامت و کارآمدی دستگاه قضائی یکی از مهمترین اهداف قوه قضائیه است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین اهداف قوه قضائیه را سلامت و کارآمدی دستگاه قضائی عنوان کرد.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست تجلیل از قضات و کارکنان دستگاه قضائی استان  از تسریع روند دادرسی و‌ پیگیری پرونده های قضایی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ درصد پرونده ها به صورت تمام الکترونیک مورد رسیدگی قرار میگیرد و بیشتر مراکز قضایی به این امکانات مجهز شده اند و روند رسیدگی به کمتر از سی روز رسیده است که نشان از کارآمدی دستگاه قضائی در استان دارد.

وی از سلامت اداری کارکنان دستگاه قضائی استان ابراز امیدواری کردو افزود: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان دستگاه قضائی بسیار پاک و کارآمدی داریم و باید تلاش کنیم این سلامت و کارآمدی حفظ شود 
حجت الاسلام مصطفوی نیا ادامه داد: هر گاه دستگاه قضائی سالم و کارآمدی داشته باشیم بقیه سازمانها نیز به سمت سلامت و کارآمدی قدم بر می دارند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: هر گاه دستگاه قضائی از اهداف و وظایف خود دور شود بقیه سازمانها نیز دچار آسیب می شوند، دستگاه قضائی باید پناهگاه مردم باشد و یقین بدانند که هر گاه به آنان ظلم می شود در دستگاه عدلیه به حق خود می رسند.

وی افزود: مسئولیت سنگینی بر دوش قوه قضائیه نهاده شده است که همه باید با تلاش و تعهد از انجام این وظیفه خطیر سربلند بیرون بیاییم و خود را خدمتگذار مردم بدانیم.

در پایان از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضائی استان با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.