شناسه : 28840
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

لزوم تاثیرگذاری اساتید، نخبگان و رسانه‌ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اساتید، نخبگان و رسانه ای‌ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اثر مثبت داشته باشند و با تشریح و تبیین اقدامات انجام شده برای رفاه مردم، توطئه‌های معندان و مخالفان نظام را خنثی کنند.

سردار شفائی صبح امروز همایش جهاد تبیین در تالار فردوسی سیستان و بلوچستان گفت: جریان حق و باطل از زمان خلقت بشر همواره وجود داشته و منازعات مختلف بین آنها بوده و به دنبال پیشرفت بشر همواره دستخوش تحولات بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امروزه دشمنان جنگ ترکیبی را علیه جریان حق و نظام و انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته اند، این جنگ ترکیبی مانند گذشته محدود به یک جغرافیای خاص نیست بلکه دشمن با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و با تمرکز و هم افزایی برای مقابله با ایران اسلامی در صحنه حاضر است.

این مسؤول ادامه داد: تمرکز جنگ ترکیبی دشمن بر ذهن و قلب مردم است اگر قرار باشد جهاد تبیین را به خوبی درک کنیم باید اول به حوزه جنگ ترکیبی دشمن نگاه جامع تری داشته باشیم.

وی گفت: آمریکای جهانخوار با کمک همپیمانان خود از جمله رژیم صهینیستی و اعراب و حکام مرتجع با همراهی معاندین و منافقین و مخالفان و لیبرال ها از زمان شروع انقلاب اسلامی در صف مقابله قرار گرفته اند.

سردار شفایی بیان کرد: دشمن همه توان نظامی، اقتصادی و رسانه ای خود را علیه ایران اسلامی به کار گرفته  و ماهواره یکی از ابزار دشمن علیه ایران اسلامی است به طوریکه تمرکز 116 شبکه ماهوره ای و تلویزیونی دنیا به جغرافیای ایران و به زبان فارسی، نشان از اوج دشمنی آنان با ایران اسلامی است.

نگذاریم دشمن اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمن تلاش می کند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، هدف آنها تخریب و تحریف انقلاب اسلامی است، تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم به ویژه نسل جدید میتواند در خنثی سازی توطئه های آنها موثر باشد.

این مسؤول افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران اقدامات بسیاری در زمینه های مختلف در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان انجام شده اگرچه کافی نیست اما تبیین و تشریح وضعیت فعلی وظیفه مسولان، اساتید و نخبگان و رسانه هاست.

وی گفت: باید اساتید، نخبگان و رسانه ای ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اثر مثبت داشته باشند و با تشریح و تبیین اقدامات انجام شده برای رفاه مردم، توطئه های معندان و مخالفان نظام را خنثی کنند.

سردار شفایی افزود: قطعا بدون حضور و مشارکت و همراهی مردم نمیتوانیم در این میدان مقابله کرده و از مشکلات عبور کنیم، رمز توفیق ما همراهی مردم است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید به مسائل مردم در روستاها توجه کنیم، ظرفیت های بسیاری در این استان وجود دارد که باید از آنهاها برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره های قبل آنطور که باید از ظرفیت های این استان استفاده نشده و روستاها که باید مرکز تولید و تکاپو باشند امروزه دارند مصرف گرا می شوند و این درست نیست، گفت:  امیدواریم در این دوره و با همت دولت انقلابی اتفاقاتی که در شان مردم است را رقم بزنیم، سپاه و بسیج برای آموزش و هم افزایی در تمامی روستاها و شهرها اعلام امادگی می کند، هر پایگاه مقاومت بسیج محل مراجعه، بررسی و مشکلات مردم است.

نمایشگاه تخصصی و دستاوردهای بومی منطقه جنوب شرق  نیز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت در دانشگاه سیستان و بلوچستان در معرض بازدید عموم قرار دارد.

Image removed.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.