شناسه : 27704
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان به نقل از بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان،
حجت احسان‌منش، گفت: با عنایت به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در راستای امیدآفرینی و تقویت روحیه خودباوری در میان دانشجویان و اساتید، ضرورت برنامه ریزی در این خصوص بیش از پیش احساس می شود.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: طرح راهیان پیشرفت در راستای تحقق این امر از ابتدای سال جاری در استان آغاز به کار کرده و در سه قالب برنامه ای شامل اردوهای یک روزه، همایش‌های ترویجی گفتمانی و سمینارهای تخصصی در حال برگزاری است.

احسان‌منش با تشریح اهداف طرح راهیان پیشرفت اظهار داشت: این طرح اهدافی همچون تقویت روحیه خودباوری و دانشجویان سراسر کشور، معرفی دقیق دستاوردهای انقلاب و نظام در قالب های متنوع، جلب توجه عموم جامعه به سمت پیشرفت های فناورانه و نوآورانه، ارائه جنبه عملی علوم مهندسی و پایه در کنار جنبه تئوری آن و آشنایی دقیق دانشجویان با دستاوردهای صنایع و پروژه های مهم را دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تمامی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مرتبط سطح استان در اجرای راهیان پیشرفت، همکاری لازم را داشته باشند روحیه ما می‌توانیم، جایگزین خمودگی و یأس و ناامیدی نسبت به آینده خواهد شد و در نتیحه انگیزه برای حل مسائل استان با تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های بومی فراهم می شود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.