شناسه : 27512
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جلسات بزرگداشت یاد شهدا همان راه شهیدان است تکرار نام شهدا باید در جامعه ما رواج پیدا کند آنجایی که یاد شهدا باشد دلها آزاد و با بصیرت است.

سردار عوضعلی فقیری در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای حقوقدان بسیجی در حسینه عاشقان ثارالله اظهار کرد: جلسات بزرگداشت یاد شهدا همان راه شهیدان است تکرار نام شهدا باید در جامعه ما رواج پیدا کند آنجایی که یاد شهدا باشد دلها آزاد و با بصیرت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان افزود: برگزاری این گونه یادواره ها سبب می شود یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، وقتی زندگی نامه و وصیت نامه شهدا  را بررسی می کنیم مخصوصا شهدای دفاع مقدس،  پی ببریم که بسیاری از این شهدا راه قرآن و اسلام را در پیش داشتند و هدف همه آنها یکی بوده است

سردار فقیری ادامه داد: وصیت نامه شهدا در همه محفل ها بوده و هست و شهدای ما و جانبازان ما با یک هدف مشخص از خداوند راضی هستند حتی جانبازان با اینکه زندگی خود را با نقص عضو سپری میکنند اما باز هم راضی هستند.

وی تصریح کرد:  رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس و امروزه در دفاع از حرم و مرزداران ما روحیه اسلامی و ولایتی داشته و با شوقی که نسبت به رهبر انقلاب دارند خالصانه در خط مقدم بودند و راه انبیا را پیش رفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهدا هم خودشان بهره بردند و هم جامعه از آنها فیض برده امروز شاهد این هستیم که مردم از راهی که این عزیزان رفتند الگو برداری میکنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.