شناسه : 27470
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان،  سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی- هرچند خودش را قدرتمند نشان دهد- ایستاد.

حماسه سیزده آبان اثبات کرد که همه قدرت های به اصلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است. در سیزده آبان، مردم عدالت خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که درذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر، هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. در سیزدهم آبان، وحدت کلمه معنا شد؛ تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی آفرین، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه گشت.

سیزدهم آبان روزی است که جوانه های سبز ایمان رویید و دانش آموزان مسلمان به نشانه اعتزاض به حکومت، در دانشگاه تهران اجتماع کردند و تاریخ شاهد خون به ناحق ریخته آنان شد. دانش آموزان انقلابی برخاستند تا نور گوهر دانش و دانش آموزی را در آئینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خود باختگی را از سیمای مدرسه بروبند. آنان برخاستند تا انقلاب ننشیند و فریاد کردند تا جهان، پیام انقلاب را بشنود.

جمهوری اسلامی با اتکا به مردم مؤمن و انقلابی توانسته است تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.کلید قفل خیلی از مشکلات را پیدا کرده و در جهت رفع آن برآمده است، کلید این مشکلات هم عموماً در داخل کشور است و رمز آن مقاومت و تلاش است.

همچنین برای حل مشکلات کشور می‌توان با اتکا به جوانان و ظرفیت داخلی، ریشه حل مشکلات را در اصلاح ساختارها و سیاست‌های غلط داخلی پیدا کرد.
امسال با توجه به شرایط کرونایی و عدم اجرای راهپیمایی در تمام نقاط جمعیتی سیستان و بلوچستان، با هماهنگی انجام شده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان، راهپیمایی مجازی در سطح این خطه پهناور کشور در ۱۳ آبان ماه جاری برگزار می شود.


سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان اعلام می دارد:  حقوقدانان بسیجی استان برای شرکت در راهپیمایی مجازی،  به سایت www.rpsb.ir مراجعه کرده و با انتخاب شعار و پوستر خود، در این طرح مشارکت کنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.