شناسه : 27207
نویسنده : استان سیستان و…
عکس
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

کشوری که علم داشته باشد به پشتوانه آن قدرت و ثروت دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان، سردار حسین شفائی در مراسم تجلیل از نخبگان علمی نیروهای مسلح و بسیج اظهار کرد: افتخار همه ما امروز این است که سرباز فرمانده ای هستیم که بر علم و پژوهش تاکید دارند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: علم برابر است با قدرت، هر کشوری که بر علم اهتمام داشت به پشتوانه آن قدرت و ثروت را خواهد داشت.

وی ادامه داد: در طول 43 سال نظام اسلامی شعار ندادیم و عمل کردیم بر خلاف سلطه ستمگران عالم بر کشور ما، تلاش های زیادی در حوزه علم و پژوهش انجام شده است.

شفائی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس اگر توجه به علم نبود ما در ابتدایی ترین موضوعات دچار مشکل بودیم.

این مسؤول ادامه داد: تلاش ارزشمند مجاهدان عرصه علم و فناوری سبب پیشرفت های بسیار خوبی شده اما کافی نیست باید منسجم‌تر، سازماندهی‌تر و عملیاتی‌تر در حوزه دستیابی به علم روز تلاش کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: علم در حال رشد است باید خودمان را به آن برسانیم، استعدادها و نخبگانی داریم که می توانند از نخبگان غربی پیشی بگیرند پس باید بیشتر در این زمینه اهتمام ورزید این مهم در همه بخش‌ها و ارگان‌ها لازم است اما نیروهای مسلح باید پیشتاز کسب علم و پژوهش باشند.

وی اضافه کرد: گام دوم انقلاب منشور انقلاب اسلامی در 40 ساله دوم است و تک تک آنها باید اجرایی شود که بدون کسب علم محقق نخواهد شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.