شناسه : 27141
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، سردار حسین شفاهی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس مظهر ایثار و ازخود گذشتی مقاومت و شجاعت است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: فرهنگ دفاع مقدس مظهر تدبیر و حکمت و ایمان و حسن ظن به خدای متعال است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را نهادینه کنیم، گفت: در راستای ترویج فرهنگ انقلابی مقاومت و ایثار و خودباوری دینی و ملی برنامه‌هایی را برای گرامیداشت این هفته اجرایی خواهیم کرد.

سردار شفاهی ادامه داد: تبیین نقش بصیرت و مقاومت یکی از موضوعات مهم است،  باید از عبرت های دوران دفاع مقدس درس گرفته و در این دوران در مقابله با نظام سطله به کار ببندیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این هفته فرصت مناسبی است که قدرت دفاعی کشور را تبیین کنیم.

وی گفت: نقش بی بدیل بسیج نیروهای مسلح و سپاه را در عرصه های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس تبیین کنیم.

سردار شفاهی افزود: تداوم رزمایش کمک های مومنانه در هفته دفاع مقدس، راه اندازی ایستگاه های سلامت و ویزیت رایگان، نمایشگاه های فرهنگی و هنری با محوریت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج از جمله برنامه‌های هفته آینده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزاری روایت گری مجازی، شب شعر خاطره، تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی در دستور کار سپاه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: در حوزه اهدا خون استان وضعیت خوبی ندارد لازم است همه نگاه جدی تری به اهدا خون داشته باشیم در هفته دفاع مقدس نیز این مهم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.