شناسه : 27018
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، سردار احمد شفائی در زاهدان در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون سردار شهید بخته‌ای اظهار کرد: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت خود از روزهای اول که ویروس منحوس کرونا در استان شیوع پیدا کرد با حضور در کنار متولیان عرصه سلامت، منشاء خدمات و برکات زیادی در عرصه های مختلف شده است.

وی افزود: امروز بعد از گذشت ۱۸ ماه از ورود این ویروس منحوس کادر درمان با انگیزه بیشتر با همه تجارب خود که در طول این مدت کسب کرده اند در حال خدمت به هم وطنان سیستانی و بلوچستانی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت هایی که همزمان با پیک پنجم کرونا و شرایط حاد استان در سیستان و بلوچستان رقم خورد و بحث واکسیناسیون بود که سپاه ۱۲ تیر ماه اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ را در زاهدان فعال کرد و تا ۲۰ تیرماه در مدت هشت روز این مراکز را افزایش داد و همچنان در این بازه زمانی ۵۰ روزه در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه سپاه آمادگی دارد که اگر ضرورت داشته باشد دانشگاههای علوم پزشکی سه‌گانه استان تشخیص دهند تعداد مراکز را به هر تعداد افزایش دهد و به مردم خدمت رسانی شود.

سردار شفائی بیان کرد: در حوزه واکسیناسیون آمادگی داریم هم شیفتها و هم تعداد مراکز را افزایش دهیم اگر دانشگاه‌های علوم پزشکی بحث واکسن را تامین کنند سپاه و بسیج در ارائه خدمات محدودیت ندارند، در تزریق واکسن هیچ محدودیتی وجود ندارد ما ارائه خدمت می‌کنیم و روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در مراکز واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.