شناسه : 26966
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، علی اکبر ولی نژاد  به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد اظهار کرد: مسجد محوری، اصلی‌ترین ایدئولوژی در ارتباط با مساجد در راستای برنامه های اجرایی است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که تمام فعالیت‌های بسیج از مسجد و در مسجد صورت می‌گیرد و اثرات مثبت آن را بر محله و شکوفایی مساجد می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه امروزه بالغ بر ۷ هزار مسجد شیعه و سنی در سطح استان سیستان و بلوچستان فعالیت های دینی مذهبی و اعتقادی دارند افزود: با توجه به شرایط کنونی کروناویروس که بر کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان احاطه کرده است، فعالیت های جوانان و نوجوانان در این شرایط کم رنگ نشده و درب مساجد بیش از هر زمان دیگر برای انجام فعالیت ها باز است.

ولی نژاد با تاکید بر اینکه تمام پایگاه‌های بسیج باید به مساجد ورود پیدا کنند و یکی از اهداف طرح ارتقا ظرفیت رسانی پایگاه های بسیج است، ادامه داد: در مدت فعالیت ستاد احیای پایگاه های بسیج در سطح استان، تعامل بسیار خوب و هم افزایی و انسجام بین ارکان مسجد ایجاد شده و امروزه شاهد آن هستیم که تمامی فعالیت‌های بسیج به مساجد منتقل شده است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط کرونا نقش مساجد به مراتب بیشتر است کماکان نقشه های دشمن نیز پیچیده‌تر شده، امروز مساجد با جنگ نرم دشمن روبرو هستند و باید با این سلاح بجنگند و خودشان را با اینگونه مسائل تقویت کنند.

وی افزود: ورود به گام دوم انقلاب از نقش های محوری مسجد است که باید به آن اهمیت داده شود با تمام این تفاسیر نقش بسیج در مسجد روشن است، بسیج فرزند مسجد است و این دو باید در کنار همدیگر فعال و پویا و مکمل همدیگر باشند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.