شناسه : 26865
نویسنده : استان سیستان و…

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: دادیاری حقوق عامه دادستانی زاهدان در راستای وظایف اخلاقی و انسانی خود و تکالیفی که بر عهده دارد اقدام به شناسایی خانواده های آسیب دیده کرد که این افراد عموما یا راسا به حقوق عامه مراجعه کرده و فرم های خوداظهاری را تکمیل کرده اند و یا از طریق سازمان زندان های استان شناسایی شده اند که تحت حمایت دستگاه قضا قرار بگیرند.

وی افزود: حفظ کرامت انسانی و حرمت و آبروی خانواده ها در این حرکت جهادی یک‌اصل اساسی‌بوده و خواهد بود که در اولین مرحله و همزمان با عید قربان تعداد ۱۲۰ بسته معیشتی با کمک خیران و دادستانی زاهدان تهیه و میان این خانواده ها توزیع شد.

به‌گفته احمدزاده؛ امروز نیز مصادف با عید غدیر خم به نیت نام‌مبارک امیرالمومنین و در دومین مرحله تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی دیگر شامل ۱۱ قلم مایحتاج اولیه از جمله گوشت قرمز، مرغ،برنج، روغن و... به خانواده های آسیب دیده اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از سرپرستان خانوارهای شناسایی شده در زندان هستند قطعا این نوع حمایت ها برای جلوگیری از شکاف و گسست در میان سایر اعضا ادامه دار خواهد بود.
انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.