شناسه : 26718
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، احمدعلی موهبتی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادگستری با رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عدد بودجه در فصل آموزش و پرورش در بخش جذب سرمایه خیرین از چهار میلیارد تومان در سال ۹۳ به ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ افزایش یافته و در بخش بودجه دولتی از رقم ۶۷ میلیارد تومان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در سال گذشته به ۸۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف همه اقدامات انجام شده از آنجایی که محور توسعه نیروی انسانی است همچنان با میانگین شاخص‌های کشوری فاصله داریم چرا که هر چه دانش و آگاهی افراد بالاتر برود در توسعه آینده آن منطقه اثرگذارتر خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه امری همه جانبه است و جامعه‌ای توسعه یافته به حساب می‌آید که همه شاخص‌ها در آن رشد کرده باشد، گفت: باید بتوانیم از همه‌ ظرفیت‌های بالقوه و مغفول استان بهره‌برداری کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه استفاده از ظرفیت مرزها اقدامات بسیار خوبی انجام شده و با افزایش مرزهای رسمی و دریافت مجوز های جدید در راستای توسعه تجارت مرزی، فعالیت روزانه تجار در مرزها روان شده است.

موهبتی با اشاره به طرح های توسعه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: اجرای این پروژه‌ها از جمله توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، راه آهن چابهار به زاهدان، بهره‌برداری از معادن طلا و مس، تصویب منطقه آزاد سیستان، گازرسانی به شهرها، احداث نیروگاه های بادی، احداث سدها و پل‌ها، افزایش مرزهای رسمی و اجرای پروژه های بزرگراهی که با همدلی و هم‌افزایی همه مسوولان استانی در حال انجام است استان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.