شناسه : 26709
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز با مهدی شمس‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب استان دیدار کرد و با تبریک میلاد امام رضا(ع) و فرارسیدن هفته قوه قضاییه؛ اظهار داشت: در استان سیستان و بلوچستان فضای همدلی بسیار خوبی در جهت خدمت به مردم بین همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی وجود دارد و امروز یک صدای واحد از استان شنیده می‌شود که این مهم باعث شتابان شدن حرکت توسعه استان شده است.

وی افزود: درگیری‌های طایفه‌ای و قتل‌ها و ناامنی‌های ناشی از قاچاق مواد مخدر یکی از معضلاتی است که در استان وجود دارد و سکوت علما، معتمدین و قلم به دستان باعث می‌شود قبح این موضوع از بین برود و سلاح به دست گرفتن به جای قلم به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: فضای فرهنگی جامعه باید به سمتی برود که افراد خجالت بکشند که از مجرم دفاع کنند.

موهبتی به احیاء و فعالیت مجدد بیش از ۶۰واحد تولیدی و صنعتی در استان اشاره کرد و از همکاری مجموعه قضایی استان در این حوزه تشکر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان هم در این نشست با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش ستاد انتخابات استان بودم، از برگزارکنندگان انتخابات و صیانت از آراء مردم تشکر کرد.

مهدی شمس‌آبادی گفت: رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صبوری در رسیدگی به پرونده ها و گشاده‌رویی با مردم از نکاتی است که همواره به همکاران توصیه شده و مد نظر سیستم قضایی استان است.

وی ادامه داد: طی چندسال گذشته اقدامات ماندگار بسیار خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های توسعه همه جانبه استان صورت گرفته است که از این رو دستگاه قضا هم به عنوان بازو و همیار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم حضور دارد.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌ها جزو دغدغه‌های مجموعه قضا است، تصریح کرد: بسیاری از افراد مجرم گرفتار در چنگال عدالت، افراد فریب خورده و قربانی باندهای بزرگ هستند که انتظار داریم با کمک علما و فرهنگیان بتوانیم فرهنگ کسب روزی حلال را نهادینه کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: به دنبال اصلاح هستیم و مجازات را آخرین راه میدانیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.