شناسه : 26657
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، حجت الاسلام حمید رضا بندانی اظهار کرد:  سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم  که مسئولان ارشد نظام تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات  دارند  زیرا حضور حداکثری پشتوانه ای برای نظام و انقلاب است.

وی افزود:  شرکت در انتخابات حق مردم و نشانه‌ای از پایبندی مردم به نظام است  معنای شرکت در انتخابات این است که مردم در امر سیاستگذاری و ریل گذاری نظام شان حاضرند و نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کند .

بندانی بیان کرد: بحث بعدی  این است که مشارکت در انتخابات نشان دهنده میزان آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت آنها نسبت به سرنوشت نظامی است که در آن زندگی می کنند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضور در انتخابات در بعد داخلی یک معنا و در بعد خارجی معنای دیگری دارد در بعد داخلی اراده ملی در معرض نمایش گذاشته می‌شود که نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم نسبت به نظام دارد و در بعد خارجی مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده مقبولیت نظام است و مزایای زیادی برای کشور از جمله در عرصه خارجی به همراه دارد و ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام سال‌هاست که تلاش دارند در برگزاری انتخابات کشور خلل وارد کرده و حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند تا به بهانه نقض حقوق عامه در مسائل داخلی کشور دخالت کنند اما مردم آگاه و هوشیار کشور هیچ‌گاه اجازه تحقق این توطئه را نداده‌اند.

بندانی بیان کرد: دشمن منتظر است ببنید میزان مشارکت مردم در انتخابات چقدر است و بر اساس برنامه‌ریزی خواهد کرد اگر میزان مشارکت ماحداکثری کم باشد فشار حداکثری را بر نظام و مردم خواهد آورد

وی تصریح کرد: دشمن دشمن است و دشمنی خود را به هر نحو اعلام خواهد کرد ولی اگر مشارکت حداکثری و زیاد باشد می‌داند  مردم پای نظام ایستاده‌اند و یقیناً با ما کنار خواهد آمد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.