شناسه : 26621
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی  سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان در گوشه ای از این بیانیه آمده است:  در حالی شمارش معکوس برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آن هم در گام دوم انقلاب آغاز شده است که حضور افراد واجد شرایط و انداختن آرا به صندوق های رای منجر به تعیین و تغییر سرنوشت 4ساله ایران می شود.

در این مرحله در واقع هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی با مشارکت حداکثری از سوی مردم تعیین می شود، اما وظیفه ما این است که بدانیم شرکت در این عرصه مهم آن هم با انتخاب کاندیدای اصلح تا چه حد مهم بوده است.

با توجه به اهمیت این امر مهم و از آنجایی که حضور وحدت آمیز و پرشور مردم از هر قشر و مذهبی خاری در چشم دشمنان بوده و خواب را از آنان ربوده، همه باید پای صندوق های رای رفته و برای آینده کشورمان، تصمیم گیری کنیم و بدانیم که هر انگشت اشاره شیعه و سنی،  ترک و لر، فارس و بلوچ و سایر اقوام و مذاهب تیری به سوی قلب دشمن است.

مردم سیستان و بلوچستان پیرو رهبر معظم انقلاب و وفادار به نظام و انقلاب هستند، و  در صحنه های انتخابات مردم این خطه از کشور بالاترین آمار مشارکت را به نام خود در سطح کشور به ثبت رسانده اند و امسال نیز با وحدت و انسجام شاهد تحقق مجدد این موضوع خواهیم بود.

عدم مشارکت در این عرصه سیاسی باعث نفوذ دشمن می شود، دشمن از مدت ها پیش تبلیغات زیادی برای به بیراهه کشاندن مردم به ویژه جوانان بکار گرفته است که باید بیشاز پیش هوشیار باشیم.

یکی از برنامه های دشمنان ایران اسلامی، عدم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و دلسردی از این نظام مقدس است و تلاش می کند به هر ترفندی به این اهداق شوم خود دست پیدا کند و براین اساس، ملت ما از هر قشر و مذهبی با مشارکت حداکثری در انتخابات، نشان می دهند بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی  پایبند هستند.

همه افراد کاندیدا شده برای انتخابات ریاست جمهوری  قابل احترام هستند اما باتوجه به نظر شورای نگهبان و اعلام اسامی تائید شده همه باید پایبند قانون بوده و برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.