شناسه : 26369
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای برنامه‌های تحولی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدحسین خسروی به همراه سیدباقر طباطبایی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زاهدان، محمد مرادی دبیر ستاد کاهش آسیب زندان های استان و مودی مددکار زندان سراوان از منزل زندانی محبوس در سراوان که خانواده وی  ساکن در شهرستان زاهدان بودند بازدید و سرکشی کردند.

خسروی  توجه به سیره ائمه اطهار بویژه زندگی امیرالمومنین حضرت علی (ع) را یکی از بهترین راههای خودسازی و خداشناسی عنوان کرد و گفت: کمک به نیازمندان یکی از شاخصه های بسیار مهم در دین مبین اسلام است که باید الگو برداری شود.

وی با اشاره به نقش مهم مددکاران و نهادهای حمایتی افزود: لحظه ای که  فرد سرپرست خانوار به علت عدم داشتن مهارت فنی و نداشتن درآمد یا درآمد کم در مسیر افراد فرصت طلب و سودجو قرار می گیرد دچار لغزش می شود و خانواده آنان به مراتب در صورتیکه مراقبت و یا حمایت نشود در معرض خطر قرار می گیرند.

سرپرست اداره کل  زندان های سیستان و بلوچستان ادامه داد: اینجاست که تکلیف انسانی ایجاب می کند تا با تدبیر و سرکشی  نگذاریم افراد دیگری از اعضاء خانواده آنها گرفتار آسیب های اجتماعی شوند  ایجاد چتر حمایتی و زمینه  اشتغال برای خانواده میتواند مانع از بروزمشکلات دیگر برای آنان  شود.

در ادامه این بازدید طی تماس تصویری سرپرست اداره کل زندان ها با زندان سراوان ، همسر ، مادر همسر و فرزندان   زندانی توانستند پس از شش ماه دوری و ریختن اشک دلتنگی با زندانی دیدار وگفت و گو کنند.

در این بازدید نیز به خانواده زندانی بسته معیشتی اهداء شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.