شناسه : 26336
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان در جلسه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر که با هدف ایجاد و راه اندازی مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد با ظرفیت ۱۰۰۰ نفری در شهرستان ایرانشهر برگزار شد اظهار کرد: اینک که این مسئولیت خطیر راه اندازی مرکز ماده 16 ترک اعتیاد واگذار شده مستلزم همکاری و همراهی دستگاهها است تا از ظرفیت های شهرستان ایرانشهر استفاده شود، فرد متجاهر بیمار است و شرایط خاص خود را  دارد لذا به تنهایی نمیتوان قدمهای موثری برداشت و نیازمند همراه و همگام بودن دستگاههای متولی امر هستیم.

وی افزود: در بخش های بهداشت و درمان ، آموزش فنی و حرفه ای ، آموزش و پرورش ، اشتغالزایی  نیاز به تعامل دستگاهها داریم زیرا زندان ها شهری در دل شهر هستند و زندانیان نیاز به دریافت تمامی خدمات عنوان شده هستند باید  برنامه های اصلاحی و تربیتی داشته باشیم تا بتوانیم زمینه بازگشت آنها را به اجتماع فراهم سازیم.

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید در کنار سازمان زندان در راستای احیاء این افراد آسیب دیده گام برداشته شود و چهره ناگواری که این افراد به ظاهر شهرها می دهند ومشکلات فراوانی که برای مردم بوجود می آورند  ترمیم شود و در زمان برگشت به جامعه به منظور یک نیروی کارآمد در بدنه جامعه بکارگیری بشود.

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با اشاره به فعالیت های بسیار ارزنده در حوزه شناسایی معتادان متجاهر در سطح ایرانشهر با حمایت دادستان شهرستان گفت: با همراهی دستگاه‌های متولی توانستیم ضمن جمع آوری معتادان متجاهر و نگهداری آنان در مکانی، مانع نمایان شدن چهره ناپسندی در سطح شهر شویم.

علی شعبانی افزود: اگر دلسوزی و یکدستی در سطح دستگاه‌های شهرستان نباشد اتفاق های زیبا آشکار نخواهد شد مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی انسانی نمی تواند مانع از انجام دلسوزی و کارها شود ولی به صورت جهادی درصدد رفع مشکلات مردم و جامعه خواهیم بود.

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: مسئله راه اندازی مرکز ماده 16 ترک اعتیاد بسیار مهم و حائز اهمیت است که پیامد آن برای مردم این شهر مفید واقع می شود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.