شناسه : 26316
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن  حضور در دفتر فرماندهی تیپ نیروی مخصوص  ۱۱۰ سلمان فارسی سپاه و تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: ارائه حجم زیادی از خدمات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از امنیت و پاسداری از مرزها و همچنین خدمت به مردم نیازمند جای تقدیر و تشکر دارد.

 امام جمعه زاهدان افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی آن چیزی است که سپاه پاسداران با این نام و نشان شناخته می‌شود و این پاسداری عرصه‌های مختلفی از جمله فکر و فرهنگ را شامل می شود و باید برای اجرای فعالیت های فرهنگی و تبیین مبانی دینی و انقلاب، تلاش بیشتری صورت گیرد و از فرصت ماه مبارک رمضان در این جهت استفاده شود.

 آیت‌الله محامی با تاکید بر ایجاد پیوند جدایی‌ناپذیر بین دل‌های مردم با نظام و انقلاب اسلامی، ادامه داد: در شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی مردم تحت فشار قرار دارند و باید توجه داشته باشیم که در صورت اضافه شدن تبلیغات سوء دشمن ممکن است برخی از مردم دچار لغزش شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان گفت: خدمت به مردم از جهات مختلفی ارزشمند است زیرا هم باعث شادی دل نیازمندان می‌شود و هم به نوعی خدمت به نظام و انقلاب است و باعث می شود دل های مردم به سوی نظام جذب شود.

 نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان تاکید کرد: باید بدانیم که دشمن از هر فضایی برای آسیب زدن به نظام استفاده خواهد کرد و حادثه سراوان از جمله مواردی بود که دشمن کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کرد و هدف آنها به آشوب کشیدن سایر نقاط کشور بود.

وی ادامه داد: نقشه دشمن با شکست مواجه شد و مردم همراه نظام بودند و با دشمن همراهی نکردند که این نشان دهنده پیوند مردم با نظام بود و البته این که معترضان هم به دنبال نشان دادن اعتراض خود بودند و هیچگونه حرمت‌شکنی به نظام صورت نگرفت.

 نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: شاد کردن دل مردم نیازمند اهمیت دارد و ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این عرصه ها جای تشکر و سپاسگزاری دارد.

 امام جمعه زاهدان بیان کرد: در خدمات ارائه شده به نیازمندان نباید به اعداد دلخوش شویم زیرا خدمات ارائه شده به نیازمندان نسبت به نیاز  موجود بسیار کم است و نیاز است تا تمام تلاش خود را به کار گرفته و تا جایی که می توانیم از امکانات و اعتبار خود در این جهت استفاده کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات به نیازمندان نباید به گونه ای عمل کنیم که خدمتگزاری با منت گذاری عوض شود و شائبه ای در کار ما به وجود آید بلکه باید  هدف ما تنها خدمت مردم باشد.

همچنین در ابتدای این دیدار سردار الماسی فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در حفظ امنیت پایدار و زدودن گردوغبار محرومیت از چهره منطقه پرداخت.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.