شناسه : 26290
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار ابوالحسن رضایی با اشاره به این مطلب که موضوع انتخابات در یک نظام جمهوری مبتنی بر دموکراسی و آرای عمومی اهمیت ساختاری و زیر بنایی دارد، گفت: مشارکت جویی مردم برای دخالت در سرنوشت خودشان نقش مهمی در تثبیت، رشد، توسعه و ماندگاری یک حکومت و دولت دارد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این که  اشخاص و احزاب خود را برای اداره کشور در انتخابات بهتر و باشکوهتر آماده کنند، افزود: مردم  با شناخت و آگاهی از توانایی‌های نامزدهای انتخاباتی با توجه به نیاز کشور، با بررسی دقیق از سوابق، توانمندی، فعالیت،کار جهادی، انقلابی و حل مشکلات موجود آگاهانه کاندید مورد نظر خود را انتخاب نمایند که پشیمان نشوند.

وی بیان کرد:  اقشار آگاه و بصیر  به ویژه جامعه سپاه ، بسیجیان و روحانیت می‌بایست نسبت به بصیرت زایی مردم اقدام نمایند.

این مسئول با بیان این مطلب که حضور حداکثری مردم در انتخابات یک شور و قدرت و پتانسیل ملی ایجاد می‌کند، ادامه داد: این حضور، دفاع مردم در همه عرصه‌ها از نظام و انقلاب است که پیام آن به دشمنان خارجی و داخلی این است که قدرت مردم به عنوان یک قدرت استراتژیک حامی و مدافع نظام و انقلاب است و در همه عرصه‌ها خواهد بود یکی از این عرصه‌ها انتخابات و راهپیمایی‌ها است که باعث بازدارندگی دشمن شده و اجازه تهدید و نفوذ و دشمنی‌ها را نمی‌دهد.

سرهنگ پاسدار رضایی اتحاد را رمزی برای یکی بودن و همبستگی را رمزی برای غیرقابل نفوذ بودن دشمن دانست و بیان کرد: یک صدایی تکیه بر آموزه‌ای اسلامی _ ایرانی در دفاع از نظام و انقلاب عامل مهمی برای ایجاد قدرت ملی است.

وی وجود یک رهبر واحد، یک نقشه واحد، یک هدف واحد و یک اعتقاد واحد را عاملی برای  ایجاد قدرت ملی  وعظیم اعنوان کرد که می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات نظام را حل کند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان عامل دو قطبی و شکاف ایجاد نفوذ دشمن و شکست جبهه انقلاب است که عواقب این شکست ذلت، سقوط، اسارت خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: مشارکت در سرنوشت، شعار تمام کشور ها، دولت‌ها و حکومت ها است و، چون این مشارکت معمولا از طریق انتخابات ایجاد می‌شود لذا حضور مردم به عنوان یک شاخص  خیلی مهم است، و وقتی مردم خود به عنوان یک پارامتر مهم قدرت اطمینان پیدا کنند که انتخابات  مورد توجه قرار دارد این حضور ادامه پیدا خواهد کرد.

وی از مردم به عنوان حامی در تمام خوشی‌ها و سختی‌ها  کنار دولت و حکومت دانست و بیان کرد: مردم سرنوشت خود را با تمام وجود بهبود می‌بخشند و مسئولین هم قانون گذاری را نه براساس منافع شخصی یا منافع حزبی بلکه براساس منافع مردمی اجرا خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: فشار اقتصادی یک هسته مهم و اساسی و استراتژیک  دشمنان برای به زانو درآوردن یک حکومت می‌باشد کما اینکه نسخه فشار اقتصادی برای بسیاری از کشور‌های دیگر جواب داده و آن‌ها را به زانو در آورده است، شکست اقتصادی یک کشور باعث افزایش تورم، بیکاری، مهاجرت و نهایتا سقوط می‌شود، اما تنها راه نجات و برآب شدن نقشه اقتصادی دشمن ساختن مردم، توانمند سازی، گروه‌های مردمی، تکیه به ظریفیت‌های داخلی از طریق مردم می‌باشد حضور مردم در میدان همچون حضور سربازان و افسران در میدان جنگ است و می‌تواند فشار‌های اقتصادی دشمن را ناکام بگذارند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.