شناسه : 26230
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان به همراه معاون فرمانده سپاه در امور اقشار با رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان دیدار و برنامه های کاری 1400 را تبیین کردند.

ابوالحسن رضایی در این دیدار اولویت های کاری 1400 را مطرح و بر رفع موانع تولید و حل مشکلات حقوقی کارخانه داران تاکید کرد.

وی در ادامه به بحث کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: سال گذشته رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج حقوقدانان پیگیری و اجرا که امسال نیز با قوت بیشتری تداوم خواهد یافت.

علیرضا کیخا معاون فرمانده سپاه در امور اقشار نیز بر آگاه سازی مردم در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت: مهمترین رخداد سیاسی کشور در امسال انتخابات ریاست جمهوری است که باید با انتخاب درست و آگاهانه در توسعه و آبادانی کشور مشارکت کرد.

وی در ادامه از فعالیت گروه های اندیشه ورز در استان خبرداد و گفت: اقشار بسیج در تمامی حوزه ها فعال هستند و آمادگی لازم را برای همکاری در زمینه های مختلف دارند.

کیخا از پیگیری طرح آب رسانی به روستاهای بلوچستان در سال گذشته خبر داد و گفت: با همکاری بسیج 204 نقطه در بلوچستان که مشکل آبرسانی داشتند شناسایی شد که ظرف مدت 12 روز مشکل تامین آب 9 روستا برطرف شد.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.