شناسه : 26225
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی اظهار کرد: تفاهم‌نامه اجرای ۱۲۵۰ طرح اشتغالزایی با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محل دفتر  رئیس سازمان برنامه و بودجه استان منعقد شد.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان ادامه داد:  این تفاهم نامه بین بنیاد برکت  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سازمان جهاد کشاورزی استان و بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شده است.

وی عنوان کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای طرح های اشتغال  اجتماع محور با اولویت کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی در قالب تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با اقساط حداکثر ۶۰ ماهه و نرخ کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.

راشکی خاطرنشان کرد: علاوه بر تفاهم نامه فوق سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد اجرایی و استانداری سیستان و بلوچستان منعقد شده است.

وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه اجرای ۲۱ هزار طرح اشتغالزایی در سطح استان با هدف اشتغال برای ۶۵ هزار نفر با اعتبار ۲۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف ۳ سال منعقد شده است.

این مسؤول گفت:  تاکنون ۳۰ درصد از تفاهم‌نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و استانداری سیستان و بلوچستان منعقد شده محقق گردیده است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.