شناسه : 26179
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، حسین پیوست در زمینه خدمات بیمارستان صحرایی در کورین اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی از تاریخ 6 فروردین ماه جاری راه اندازی شده و به مدت چهار روز در بخش کورین از توابع زاهدان خدمات رسانی می کند.

جانشین تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه افزود: در این بیمارستان صحرایی که به همت تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی راه اندازی شده، پزشکان جهادی از تهران در حال ارائه خدمات هستند.

وی افزود: پزشک عمومی، متخصص چشم پزشکی، متخصص زنان و زایمان، دندان پزشکی، متخصص پوست، متخصص اطفال، مشاور خانواده، مشاور روانشناسی کودکان، مشاور سبک زندگی و مشاور حقوقی در این بیمارستان صحرایی حضور داشته و خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

جانشین تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین داروخانه برای تامین داروی مورد نیاز بیماران نیز ایجاد شده است.

وی بیان کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان منطقه نیز، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی فوتسال هم در این چند روز به همت  تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی برنامه ریزی شده است.

منبع: فارس

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.