شناسه : 26090
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، علیرضا کیخا امروز در جلسه رفع موانع تولید که به همت سازمان بسیج حقوقدانان در دادگستری سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد: مسئله تولید موضوعی است که چندین سال حضرت آقا بر آن تاکید می کنند که پایه اقتصاد مقاومتی است و در این استان تولید موانع خاصی دارد که برخی موانع قانونی قابل حل شدن است.

وی افزود:  از زمانی که در بسیج اقشار فعالیت خود را آغاز کرده ایم ۷۰ درصد وقت خود را برای حل مشکل تولید گذاشته ایم تا بتوانیم مشکلات تولیدگان را پیگیری و حل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش های زیادی در این زمینه صورت گرفت  امروز مشکل تولید در استان فقط تحریم نیست تولیدکنندگان مشکلات قانونی دارد که قانون به درستی در این زمینه اجرا نمی‌شود.

کیخا گفت: قانون در برخی موارد اشکالاتی دارد اما قانون اشکال دار بهتر از بی‌قانونی است دستگاه قضایی باید به طور جد در این زمینه ورود کند و برگزاری اینگونه جلسات مستمر باشد.

وی ادامه داد: امروز دستگاه قضایی در کنار تولید کننده است و مشکل اشتغال و تولید را پیگیری می کند اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان یعنی درون زا بودن در استان و برون نگر بودن که در این راستا حقوقدانان در کنار فعالان تولیدی هستند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.