شناسه : 26044
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده گفت: با توجه به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و ترویج این دو واجب فراموش شده در میان مردم و کارکنان دولتی، جلساتی با استاندار، معاون سیاسی‌اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی استانداری تشکیل شد که ماحصل آن برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی شد.
وی افزود: از آنجا که مدیران روابط عمومی به طور معمول با تعداد زیادی از پرسنل و ارباب رجوع در ارتباط هستند طبیعتاً نقش بسزایی در احیاء این دو فریضه دارند که در همین راستا این دوره آموزشی با رعایت فاصله اجتماعی و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در محل استانداری سیستان وبلوچستان به صورت تخصصی برگزار شد.
به گفته طباطبایی؛ به دلیل جلوگیری از تراکم جمعیت، مدیران و اعضای روابط عمومی فرمانداری های سایر شهرستان‌ نیز به صورت وبینار و در بستر اینترنت در این دوره آموزشی شرکت کردند که بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت.
معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: این دوره به صورت مشترک با استانداری سیستان وبلوچستان برگزار شد که روابط‌عمومی استانداری نیز نقش بسزایی در این دوره ایفا کرد و مقرر شد با هماهنگی سازمان مدیریت، گواهینامه شرکت در دوره امر به معروف و نهی از منکر به شرکت کنندگان داده شود.
وی ادامه داد: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مدیرکل صداوسیما مرکز و امام جمعه موقت زاهدان و رئیس هیات اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سرفصل‌های آموزشی این دوره تخصصی را تدریس کردند.
انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.