شناسه : 26005
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، نشست قرارگاه شهید علم الهدی بسیج دانشجویی با حضور روسای دانشگاه‌های سراسر استان و مسئول بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مسئول ناحیه‌ بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: برای برداشتن گام‌های مستحکم در آینده ما نیاز به آن داریم که گذشته را به خوبی بشناسیم.

ابوالفضل سرگزی ادامه داد: راهیان نور امسال در ۳ فاز که یک دوره تخصصی و یک دوره سه روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور و یک دوره به صورت محتواهای مجازی به مدت دو تا سه روزه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مجوزهای این برنامه نیز گرفته شده بود، که به صورت محدود تقریباً ۲ تا ۳ دستگاه اتوبوس که سهمیه هر دانشگاه ۳ نفر در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دوره های تخصصی و با گرفتن خروجی در محتوا می‌تواند برای تقویت مجموعه بسیج دانشجویی در سطح استان مفید و تاثیر گذار باشد.

در ادامه اویسی رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اسنادی از جنگ که در قالب عکس و تصویر است، که دارد از بین می‌رود با خیلی از دانشجویان توانستیم در این مدت عکس هایی را از رزمندگان، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، جمع آوری کنیم اما هنوز تعداد زیادی باقی مانده است.

محمد رضا ریگی رئیس مجتمع عالی سراوان گفت: کسانی که به راهیان نور می‌روند دگرگون می‌شوند و حال و هوایی برای آن‌ها ایجاد می‌شود که قابل وصف توصیف نیست.

وی افزود: امسال بخشی از این کار در قالب همان روایتگری مجازی در شرایطی که فراهم است، با اساتید برجسته کشوری در استان برای تمام دانشگاهیان برگزار می‌شود.

Image removed.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.