شناسه : 25915
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است:

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زروزیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره‌کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

22 بهمن یادآور خروش و جاری شدن سیل بی انتهای ملتی به ستوه آمده بود که در برابر نظام ستمشاهی با بنیانی مرصوص ایستادگی و اقتدار خود را در تاریخ ماندگار نمود.

22 بهمن یادآور اتحادی مثال زدنی بود که همه ملت در صفی واحد و به زعامت ابر مردی الهی، دست در دست هم، بازو به بازو با وحدت امت و امامت راه پیروزی را برای خود هموار کرد. و امروز در حالی 22 بهمن 99را جشن می گیریم که پس از گذشت 42سال از پیروزی غرور آفرین ملت بزرگ ایران بسیاری از توطئه های نظامی، سیاسی و اقتصادی دشمنان خنثی و پیروزی های بزرگی را تجربه نمودیم.

ما حقوقدانان بسیجی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اعلام حمایت از مظلومان عالم و اعلام برائت و انزجار از سیاست ها، رفتارها و اعمال ددمنشانه استکبارگران، معامله قرن را توطئه جدیدی در مقابل جهان اسلام می دانیم و بر باطل بودن این معامله تأکید داریم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.