شناسه : 25865
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان، ابوالحسن رضایی  بیان کرد: همزمان با سراسر کشور در سالروز با سعادت حضرت زهرا(س)، سومین مرحله از نذر رهایی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با محور زنان و مادران زندانی در این استان اجرا شد.

وی افزود: این بخش از آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان بخشی از مجموعه فعالیت های کمک های مومنانه به شمار می رود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه 19 نفر از زندانیان مرد با مساعدت سازمان بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان از بند اسارت رهایی یافتند.

رضایی در تکمیل مطلب فوق اذعان کرد: یک نفر از زندانیان با رایزنی کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف، چهار نفر زندانی جرائم غیر عمد در زاهدان، هشت نفر در شهرستان زابل و 2 نفر در شهرستان سراوان، با همت کانون بسیج حقوقدانان در اقصی نقاط استان سیستان وبلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند.

وی تصریح کرد: چهار نفر از زندانیان نیز قبل از ورود به زندان با مساعدت و پیگیری کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زابل و جلب رضایت شکایت به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ زندانی زن جرائم غیرعمد در زندان های استان وجود ندارد، گفت: تلاش ما این است تا با کمک خیرین بتوانیم زمینه آزادسازی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.