شناسه : 25782
نویسنده : استان سیستان و…
عکس


مدیرکل امور استان‌ها ودستگاه‌های اجرایی ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر کشور گفت: باید مطالبه گری صحیح، هدفمند و همراه با ارائه راهکار در جامعه اسلامی نهادینه شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، حجت الاسلام حامد ترکاشوند در سومین سفر استانی خود در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان گفت: رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد بر توجه بیش از پیش به این واجب الهی مغفول مانده و تبیین روش‌های جدید تاکید دارد.
وی با بیان اینکه هرزمان نامی از امر به معروف آورده می‌شود بحث عفاف وحجاب مطرح می‌شود افزود: امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های مختلفی دارد که اگر بتوانیم مطالبه‌گری را به درستی در جامعه تشریح و تخصصی کنیم موج عظیم مردم به این فریضه الهی می‌پیوندند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ستاد با دو معاونت مطالبه‌گری واجتماعی و معاونت فرهنگ، آموزش و رسانه وارد میدان شده که نیازمند همراهی مسولین استانی هستیم تا این دو واجب الهی به خوبی احیا شود که در راستای تحقق این موضوع تاکنون یک هزار و 100 گروه جهادی تخصصی در سطح کشور پس از دریافت مجوز از این ستاد، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
حجت الاسلام ترکاشوند ادامه داد: به فضل الهی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان نیز با مدیریت خوب و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و با انگیزه انقلابی، جزو 5 استان برتر کشور است که طبیعتاً فعال کردن بیش از پیش گروه‌های جهادی در عرصه‌های تخصصی 16 گانه می‌تواند در ارتقاء این رتبه و رشد سطح مطالبه‌گری مردم بیفزاید.
مدیرکل امور استان‌ها ودستگاه‌های اجرایی ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر کشور در پایان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای میان دادستانی زاهدان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برقرار شده که این امر می‌تواند آثار و برکات فرهنگی، امنیتی و اجتماعی بسیاری برای مردم استان داشته باشد که از این حیث می‌توان گفت دادستانی زاهدان در ردیف رتبه‌های اول تا دوم کشور قرار گرفته است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.