شناسه : 25432
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

"و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان، خبر حمله ی تروریستی نیروهای موساد و شهادت یکی از بزرگترین دانشمند ایرانی، شهید محسن فخری زاده آن هم تنها دو روز پس از آزادی یک جاسوس زن صهیونیست، نشان داد که دشمنان غّدار و خونریز این نظام مقدس، در خور چیزی جز برخورد سخت و خشن و قاطعانه نیستند.

ترورهای زنجیره ای دانشمندان و مدافعان حریم میهن توسط محور شیطانی برآمده از دامان امریکا، سعودی و صهیونیسم، مدتهاست به جریانی ادامه دار تبدیل شده و بی تردید آنچه در این زمینه بازدارندگی ایجاد می کند، نه دیپلماسی لبخند و تعامل بلکه برخورد سخت منتهی به ضربه "غیرملایم" مغزی است.

مدیریت فاخر و مؤثر دکتر محسن فخری‌‌زاده به عنوان رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، منشأ دستاوردها و خدمات متعددی در حوزه‌های مختلف برای تأمین امنیت و سلامت مردم ایران بود که موجب خشم و نگرانی دشمنان ایران اسلامی بود.

شهید دکتر فخری زاده که سال ها با مجاهدت علمی و تلاش بی وقفه در پیشبرد حیاتی ترین پروژه های هسته ای و دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت در راه تامین سلامت هم وطنان نیز با ساخت اولین کیت تشخیص کرونا و ساخت واکسن کرونا که مراحل تست انسانی آن آغاز شده است، فعالیت هایی پر ثمر داشت.

 دشمنان اسلام و بشریت و برهم زنندگان امنیت و ثبات، باز هم با روش ناجوانمردانه، غیر قانونی، بر خلاف همه رویه‌های حقوقی بین المللی نسبت به ترور شخصیت علمی و الهی دکتر محسن فخری زاده که همه توان خود را برای صیانت از امنیت ملی و امنیت منطقه اختصاص داد بود، اقدام نمود تا از این مسیر، شتاب پیشرفت ایرانی اسلامی را کم کند که البته زهی خیال باطل است.  

ترور با منشأ و حمایت نظام صهیونیسم و به طور مشخص دولت جعلی اسرائیل و حامیان آن مغایر با تمام موازین حقوق بشر است، که سال‌ها توسط دشمنان انقلاب مورد استفاده قرار گرفته است و نهادهای به‌ظاهر حقوق بشری بین‌المللی با سکوت و عدم توانایی خود برای محکومیت عاملان تشدید فضای جنگ و ترور، زمینه گسترش دامنه ناامنی را فراهم می کنند.

از این رو ما قضات ، وکلا و اساتید حقوق ، سران دفاتر اسناد رسمی بسیجی  استان  سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سردار دانشمند امت اسلام به محضر حضرت ولی عصر (عج) و ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم انقلابی ایران و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم ایشان و همنیشی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  را  برای آن شهید والامقام  آرزومندیم و مطالبه خود را برای قصاص قاطعانه ی عوامل این جنایت ابراز و آمادگی‌خود را برای تداوم راه این شهید شاخص اعلام می داریم.

سازمان بسیج حقوق دانان استان سیستان و بلوچستان

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.