شناسه : 25408
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، حجت الاسلام حمید رضا بندانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود  بوده و امروز این حضور در صحنه های مقابله با  بیماری کرونا مشهود است.

وی با اشاره به تشکیل کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف زاهدان نیز گفت: در مجموعه شوراهای حل اختلاف نیز از ظرفیت بسیجیان استفاده شده  و کانون بسیج حقوقدانان با استفاده از ظرفیت اعضای شورای حل اختلاف خدمات حقوقی و مشاوره ای لازم را به مراجع کنندگان ارائه و تا کنون نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

بندانی ضمن قدردانی از تلاش های اعضای شورای حل اختلاف شماره 27 زاهدان در راستای صلح و سازش یک فقره پرونده قتل در هفته بسیج گفت:  اعضای شورای حل اختلاف بسیجی وار همواره در میدان هستند و تلاش می کنند تا دستور رهبری را در زمینه خدمت مومنانه از طریق ایجاد صلح و سازش در جامعه و تلاش برای تحکیم خانواده عملیاتی سازند.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان با اشاره به شرح پرونده  فوق گفت: پس از ارجاع پرونده قتل از شعبه 3 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان  تلاش اعضای شورای حل اختلاف در زمینه صلح و سازش بین طرفین پرونده آغاز کردند.

وی افزود: پس از برگزاری چندین نشست و رایزنی با خانواده طرفین، نهایتا تلاش ها نتیجه داد و پدر مقتول رضایت خود را از حق قصاص اعلام داشته و صورت جلسه سازش امضا کردند.

بندانی در ادامه بر  نقش بزرگان،  معتمدان و رئیس سفیدان با روحیه بسیجی در سازش پرونده‌های مهم تاکید کرد و گفت: اعضای شورای حل اختلاف 27 زاهدان نیز با  دارا بودن روحیه بسیجی و کار جهادی تا کنون در این زمینه ها بسیار خوب عمل کرده اند.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.