شناسه : 25377
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، در این پیام آمده است: بسیج شجره ی طیبه ای است که در بوستان انقلاب اسلامی و به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر 1358 تاسیس گردید، بسیج،مجموعه ی باشکوهی از یگانگی،هم دلی و هم صدایی است.که جامعه را به سمت ارزش های والای اسلامی رهنمون می کند.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی): "بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و  بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.
 امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش  رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده ، به مدد علم، بینش ، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.
امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا  بسیج در سنگر کمک مومنانه بسیار خوب ظاهر شد و به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفت که سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز در این مسیر خدمات بسیار خوبی در حوزه وظایف خود انجام داد.
اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است .
سازمان بسیج حقوقدانان استان  هفته بسیج را به تمامی بسیجیان سلحشور پیرو خط امام و رهبری تبریک و تهنیت عرض می نماید.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.