شناسه : 25374
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

آیت الله مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی در پیام مشترک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشتند: هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای است که به دست امام خمینی(ره) در بوستان انقلاب ‌کاشته شد و امروز به درختی تنومند مبدل شده که ریشه در دل‌های مردم خصوصا نسل جوان دارد و در سرتاسر جهان اسلام ثمرات و برکات خود را نشان می‌دهد.

این پیام می افراید: بسیج مصداق بارز آیات شریفه «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم»1 و «وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا»2 است که در مسیر یاری دین خدا و در عرصه‌های مختلف جهاد وارد شده و با توکل بر خداوند متعال بن بست‌ها را از پیش روی برداشته و با جلوه‌گر ساختن اقتدار نظام اسلامی، مایه امیدواری دوستان و پیروان راه حق و عامل خشم و یأس شیاطین جن و انس گشته است.

در این پیام آمده است: مرور خاطرات دور و نزدیک این سرزمین مؤید این نکته است که ورود تفکر و روحیه بسیجی به عرصه‌های مختلفی از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و سایر عرصه‌های علمی، سازندگی و... همواره راهگشا و قدرت‌آفرین بوده و بدون شک گسترش این روحیه و منش در جامعه، نسخه شفابخش گذر از تنگناها و مشکلات است.

این پیام می افزاید: امروز به لطف خداوند و با مجاهدت‌های مثال‌زدنی فرزندان شیعه و اهل سنت خطه پهناور و غیورپرور سیستان ‌و بلوچستان، نام زیبای بسیج با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت، عجین شده است و این ثمرات جز با ولایتمداری بسیجی‌های بااخلاص، مدیریت هوشمندانه فرماندهان و برکت خون شهدای بسیج قابل تحقق نبود.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیج، هفته بسیج را به همه بسیجیان عالم به ویژه نیروهای مخلص و بااراده فعال در استان سیستان ‌و بلوچستان تبریک عرض نموده و رشد و تعالی این شجره طیبه را در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بالاخص توصیه‌های معظم له برای گام دوم انقلاب اسلامی از محضر خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.