شناسه : 25137
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار محسن اکبری ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: سیستان وبلوچستان با توجه به شرایط استان و دربرگیری قومیت های مختلف دارای ظرفیت و پتانسیل های منحصر به فردی است که اگر از آنها به درستی و به طور کامل استفاده شود می تواند موجب پیشرفت روز افزون شود.

وی افزود: به فضل الهی به دلیل اینکه بنیان خانواده ها در میان اقوام سیستانی و بلوچستانی محکم و استوار است، مساله حجاب و بدحجابی در این استان جزو موارد اولویت دار برای پیگیری نیست اما یکی از بارزترین معروفات در استان حفظ وحدت و انسجام میان اقوام می باشد که تاکنون به خوبی صورت گرفته است.

به گفته اکبری؛ حفظ وحدت میان مردم این استان و زندگی مسالمت آمیز آنها در کنار یکدیگر در برهه های زمانی مختلف باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان و معاندان نظام شده و سیستان وبلوچستان را به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی معرفی کرده است و یکی از ظرفیت های بالقوه مطرح است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان تاکید کرد: پرداختن به این نماد اصیل اسلامی و انقلابی در استان قطعاً منشا خیرات و برکات زیادی برای مردم استان و کشور خواهد بود و لازم است تا همه مردم و مسئولان برای تحقق این مهم، به صورت عملی و جدی تر به آن بپردازند.

منابع: فارس

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.