شناسه : 24971
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان، در بیانیه کانون بسیج حقوقدانان زابل آمده است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم”

سلام خدا بر رزمندگان و ایثارگرانی که از خود گذشتند تا پرچم اسلام در جهان برافراشته بماند. سلام خدا بر دلیرمردانی که دلیرانه ایستادند تا درخت انقلاب رشد کند. سلام خدا بر عاشقان حسین علیه السلام که با تاسی از سالار شهیدان، مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند.

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد و بدون تردید،  دوران دفاع مقدس در یاد ملت ایران خواهد ماند و برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می‌درخشد.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان‌برکف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، ایثارگری و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده‌خواهان را رمز پیروزی دانسته و با مقاومت جانانه در این راه، حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تجربیات روز‌های سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

مجموعه بسیجیان تخصصی حقوق دان سیستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می دارد و پیروی از آرمان مقدس شهدا و ایثارگران در دفاع از اسلام را وظیفه همیشگی خود می‌داند و اقتدار و عظمت روزافزون و صلابت ایرانیان را از خداوند متعال خواستار است.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.