شناسه : 24910
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با حضور اعضای شورای قضائی اظهار کرد: ماموریتی که دستگاه قضا دارد بر هیچکس پوشیده نیست و مقام معظم رهبری تاکید فراوان بر عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد دارد.

وی افزود: مسئولین قوه قضائیه تاکید فراوان بر مبارزه با فساد در درون و بیرون قوه قضائیه دارند و  باید روحیه مبارزه با فساد در دستگاه‌ها تقویت شود تا دشمن نتواند از این طریق بر ما پیروز شود.

وی تاکید کرد: در دستگاه قضائی برای مبارزه با فساد خط قرمز نداریم و همه نهادها و سازمانها باید در مبارزه با فساد با دستگاه قضائی همکاری و تعامل داشته باشند باید در جامعه اسلامی فساد را فریاد زد و نسبت به شهداء ادای دین کرد .

وی دادستان سابق را دارای شخصیت قاطع ،پرتلاش ، متعهد دانست و از زحمات و خدمات وی در استان تقدیر و تشکر کرد.

دادسرا نوک پیکان اجرای عدالت است

دادستان جدید مرکز استان نیز بیان داشت: دادسرا نوک پیکان اجرای عدالت است و همه نگاه جامعه به مجموعه دستگاه قضائی و دادسرا است .

مهدی شمس آبادی رسیدگی سریع و با دقت به پرونده ها و کاهش اطاله دادرسی ، اجرای قانون همراه با عدالت ، پیشگیری از وقوع جرم ، استفاده از ظرفیت همکاران را از الویتهای کاری خود عنوان کرد.

در پایان از زحمات و خدمات حجت الاسلام علی موحدی راد تقدیر و  مهدی شمس آبادی بعنوان دادستان جدید مرکز استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.