شناسه : 13922
نویسنده : استان سیستان و…
عکس

برخورد جدی دستگاه قضایی با سود جویانی که مجوز فعالیت اقتصادی گرفته اند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با افراد سودجویی که مجوز فعالیت اقتصادی را گرفته اند و هیچگونه فعالیتی جهت تولید و اشتغال نمی کنند به شدت برخورد می کنیم .

به گزارش  روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در حاشیه سفر به جنوب استان و بازدید از مراکز تولیدی و اقتصادی چابهار در نشست با فعالان اقتصادی در منطقه آزاد چابهار از نگاه حمایتگرانه دستگاه قضائی از فعالان اقتصادی و تولیدی خبر داد و گفت: انتظاری که نظام از مناطق آزاد تجاری دارد توسعه نظام اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال سالم و مولد است.

وی ادامه داد:دستگاه قضائی کمک کار فعالان اقتصادی در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری کرده است و ما به هیچ عنوان قصد مچ گیری و تعطیلی مراکز تولیدی را نداریم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با افراد سودجویی که مجوز فعالیت اقتصادی را گرفته اند و هیچگونه فعالیتی جهت تولید و اشتغال نمی کنند و به نظام خیانت می نمایند به شدت برخورد می کنیم .

حجت الاسلام مصطفوی نیا بیان داشت: نظام از ما انتظار دارد در قبال بودجه هایی که به استان ما برای رشد و جهش تولید اختصاص داده شده است به تعهدات خود پایبند باشیم و پروژه های تولیدی را در زمان و وقت مقرر به سرانجام برسانیم .

وی از مدیران اقتصادی منطقه آزاد چابهار خواست: تا با اقدام کارشناسانه با افرادی که مجوز فعالیت اقتصادی را کسب کرده و هیچگونه اقدام تولیدی نداشته اندو حتی در منطقه حضور نداشته اند برخورد و نسبت به لغو مجوز آنها اقدام شود.

وی ضمن حمایت از فعالان اقتصادی بر استفاده از ظرفیت فوق العاده منطقه آزاد چابهار در جهش تولید تاکید کرد وافزود: منطقه آزادچابهار می‌تواند اشتغال سالم و مولد داشته باشد و به رونق اقتصادی کشور کمک کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در استان شاهد رونق کسب و کار واشتغال سالم و مولد در استان باشیم.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان در سفر دو روزه خود به جنوب استان از کارخانه های فولاد مکران،پتروشیمی نگین مکران،آریا پروفیل ،نگین صنعتی جنوب (چای صوفیا ) ماهور بافان ،باغات پسته گوهر کوه و صنایع بافت بلوچ بازدید کرد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.